Cry over cuts and stiches Not over sluts and bitches

Hejsanhejsan !
Idag har jag varit på stan hela dagen med Emma, Nevine, Jennifer och Hanna
och sen skulle vi äta på kinamuren men det blev inget för mig för dom skulle ju
rånat mig 200 för en buffé, det är överdrivet mycke pengar för en liten buffé.
Men nu på kvällen så blev det bara degande hemma.
Hejsanhejsan !
Idag har jag varit på stan hela dagen med Emma, Nevine, Jennifer och Hanna
och sen skulle vi äta på kinamuren men det blev inget för mig för dom skulle ju
rånat mig 200 för en buffé, det är överdrivet mycke pengar för en liten buffé.
Men nu på kvällen så blev det bara degande hemma.
Hejsanhejsan !
Idag har jag varit på stan hela dagen med Emma, Nevine, Jennifer och Hanna
och sen skulle vi äta på kinamuren men det blev inget för mig för dom skulle ju
rånat mig 200 för en buffé, det är överdrivet mycke pengar för en liten buffé.
Men nu på kvällen så blev det bara degande hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0